sobota 21. decembra 2013

Predvianočná výzva

Všetkým ľuďom, ktorý ma  počas troch mesiacov môjho blogu podporovali patria tieto vety. Posledné dni pred Štedrým večerom mi pripomínajú, že by som mohol aspoň raz do roka byť otvorený a nehľadať na ľuďoch negatíva, ale pozitíva. Ako poďakovanie za to, že ho čítate vám dovoľujem spýtať sa ma jednu otázku, na ktorú odpoviem pravdivo. Či už na asku (ask.fm/nenapadamaziadennick), alebo na facebooku, či priamo do komentára k tomuto blogu.

2 komentáre:

  1. To čo je?
    ----------------
    Radím ti. Daj do toho tvojho slávneho blogu ANKETU.
    :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zdravím! Tento blog mal väčšiu odozvu nech hocijaké iné. Anketa je síce fajn, ale načo by mi bola, keď sa má jednať o súkromné informácie?
      Ale oceňujem pekný pokus o sarkastický oddrb.. ;)

      Odstrániť