nedeľa 8. septembra 2013

Ikonka...:-)

Rozhodol som sa, že tesne po registrácii na blogu si objasním všetky základné fakty o mne, teda vlastne o mojom blogu. Čiže teraz poďme na ikonku. Väčšina ľudí si na ňu dáva svojich idolov, logá obľúbených filmov, seriálov a podobne. Inak to nebolo ani v mojom prípade. Vybral som si Rafu Nadala, teda jedného z troch idolov, ktorých mám. Povedzme si to úprimne, asi vás nezaujíma kto je mojim idolom. No veľmi zaujímavé by bolo trochu si rozobrať, prečo si dávame na profilovky práve idolov. Prečo si tam nedáme napríklad svoju fotku? Je to tým, že chceme zostať trochu v anonymite, alebo nebodaj preto, že sa za seba hanbíme? Osobne som za obidve možnosti. Nadal je súčasťou môjho života, napriek tomu, že som ho v živote nevidel naživo, napriek tomu, že on nemá ani páru o tom, že existuje nejaký Tomáš Čorej, ktorý tak búrlivo sleduje všetky jeho zápasy. A to je ďalšia zo zaujímavých vecí. Spomeňme si na rok 2010 a Majstrovstvá sveta v atletike. Pred štartom finále mužskej stovky všetci čakali prekonanie rekordu najlepšieho šprintéra U. Bolta. Lenže jamajský šprintér vyštartoval skôr a nakoniec nielenže neohrozil žiadny z rekordov, ale nezískal ani žiadnu medailu. Po tomto preteku zavládlo obrovské sklamanie. Ale prečo? Prečo boli všetci sklamaní, že Bolt nevyhral? To mu naozaj tak veľmi fandíme? Skôr si myslím, že sme naučení fandiť tým najlepším. Je to psychologický ťah, fandiť najlepším, pretože nadobudneme istý pocit uspokojenia keď vyhrá "náš zverenec". U mňa to je s Rafom podobne. Až na to, že mu fandím už viac ako tri roky, a neprestal som mu fandiť ani v tej najväčšej psychickej kríze, a ani v momentoch keď bol zranený. Neviem či je to niečo hrdinské, ale myslím si, že je to min. zaujímavé. A podobne je to s hercami. Z tých čo sa pridalo do oficiálneho fanklubu na IMDB (najväčšia filmová databáza sveta) J. Deppa je asi len 25 percent ozajstných obrovských fanúšikov. Fandiť najlepším je obrovský fenomén, ktorý tu bude vždy. Pokiaľ si teraz uvedomujete, že aj vy medzi tých 75% patríte, tak nemáte dôvod byť nejaký skľúčený. Je to úplne bežná vec, ktorá ide s dobou. Len pre zaujímavosť na ikonke vidíte Nadala, ktorý práve servíruje vo finále US Open. To je naozaj zaujímavé, kam sme sa až dostali pre obyčajnej debate o mojej ikonke.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára