ZOSTRIH TÉM, KTORÉ VÁS ZAUJÍMAJÚ
Zdravím .. Na sociálnej sieti som sa pýtal niektorých ľudí aké témy ich zaujímajú a trápia a rozhodol som sa ich spracovať v jednom blogu. PRÍJEMNÉ ČÍTANIE!
1. Filip Morjak zo seba dostal takúto tému na blog : Skutočný dôvod prečo súvisí uprednostňovanie mydla pred sprchovým gélom s poklesom natality na Slovensku.
Keď si nejaký človek prečíta túto otázku tak sa buď začne smiať na pomerne dlhú dobu, alebo jeho zrak zostane upretý na Filipove slová a začne sa taktiež na nekrátku dobu zamýšľať či je nenormálny on sám, alebo jedna veta dokáže byť naozaj tak nepochopiteľná.
V prvom rade by som veľmi rád poznamenal, že podľa obrovských prieskumov amerických vedcov je mydlo menej používané ako sprchový gél - ale dobre, k téme. Vymyslel by som si nejakú trápnu historku, ale keďže ste chceli vedieť skutočný dôvod, tak mi asi nič nezostáva ako napísať úplnú realitu. V prvom rade si treba uvedomiť, že kým si človek dá na telo mydlo prejde naozaj o dosť dlhšia doba, ako keby si niekto na telo vylial sprchový gél. Zatiaľ čo má manželka náladu na zblíženie vy sa v kúpeľni mydlujete a premrháte možnosť vytvoriť domáceho miláčika. Ďalšia vec je, že ručne vyrobené mydlo je omnoho drahšie ako sprchový gél, hlavne u nás kde je všetko drahé - a tým pádom peniaze nezostanú na staranie sa o deti. Niekto kto má spotrebu tri mydlá na týždeň to má naozaj ťažké! No za posledné roky je na Slovensku skôr opak poklesu natality, vidíte - určite je to preto, lebo ako som spomenul na začiatku odseku sprchový gél sa používa viac ako mydlo.
Keď som ako väčšina pozemšťanov v tínedžerskom veku scrolloval FB nemohol som si nevšimnúť, že ľudia sa začali búriť proti tomu, že Markíza kúpila práva na hokejovú časť Olympijských hier v Soči.
Napriek tomu, že si to veľmi veľa ľudí počas priamych prenosov neuvedomovalo kvalita komentátorov v RTVS bola veľmi vysoká. Nie len ich veľmi príjemný hlas, ale aj ich všeobecná znalosť z oblasti hokeja aj športu dokáže diváka uspokojiť a spríjemniť mu sledovanie hokejových prenosov. Boli pri tom ako sme vyhrali MS v roku 2002, ako sme vo Vancouvri 2010 skončili štvrtí, a aj keď sme v roku 2012 skočili strieborní. Symbolickými sa stali tzv. Presilovky, ktoré sa vysielali počas prestávok. S istotou môžem povedať, že tento rok bude olympijský hokej iný. Nabehajú mi zimomriavky pri predstave, že finálové zápasy budú komentovať Peter Čambor a Matúš Krutý. Obidvaja sú kvalitní moderátori Športových novín, ale úprimne si nemyslím, že by mali na komentovanie hokejových zápolení o zlatú medailu na OH. Samozrejme dúfam(e) v príjemné prekvapenie - no zatiaľ to naňho nevyzerá.
Markíza vedela, že ľudia nebudú nadšení z toho, že hokej sa bude vysielať na komerčnej televízii. No našej najpopulárnejšej televízii to ťažkú hlavu nerobí - a nemá ani prečo. Dôvod je jednoduchý. Hokej bude najsledovanejším programom roka - keď budú hrať naši, tak sa očakáva 60 percentná {samozrejme, v prípade, že sa nám bude dariť oveľa viac} sledovanosť, čo sa nepodarí každý deň. Na OH 2010 stála jedna 20-sekundová reklama uprostred zápasu 1800€ (podľa portálu mediálne-etrend) - každým rokom ceny za reklamy stúpajú. Markíza navyše vypustila projekt Zlaté Manželky, ktorý mal sledovanosť približne 27% (podľa portálu TV Markíza). Znamená to teda, že aj napriek neznámej vysokej sume sa Markíze investovať určite podarilo. Napriek tomu, že moje slová neboli k Markíze najkorektnejšie a najmilšie verím, že všetkým "hejterom" (vrátane mňa) ukáže že sme sa mýlili. COMING SOON! :)
Špeciálne poďakovanie :
Jakub Kovaľ
Copyright © 2014 MT Production. All right reserved.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára